کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316320 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا باید ایمیل ملی بگیرید

در مورد ایمیل ملی هر چه بگوییم کم گفته‌ایم . از اینکه اساسا یک سرویس اینترنتی را می‌توان ملی کرد یا نه که اگر بتوان چنین کرد چرا مثلا مثل ملی کردن صنعت نفت آن جشن نگیریم؟ مثلا سالروز جشن ملی کردن صنعت ایمیل یا سالروز ملی سازی ایمیل.

راستش را بخواهید نمی‌دانیم از کجا شروع کنیم اول خواستم طنزی بنویسیم درباره ‌اش بعد دیدم کلش طنز است همین که معرفی اش کنیم می‌شود طنز. ما هم تصمیم گرفتیم به متن وفادار باشیم و همین کنیم. ۱۰ نکته از صفحه ثبت نام ایمیل ملی ( فرم ثبت نام اشخاص حقیقی ) در نظر گرفتیم که بی زحمت بخوانید.

اول
اینکه شما برای یک سرویس الکترونیکی مجبور به مراجعه حضوری به یک مرکز پستی باشید خود به خود بامزه است. شما برای گرفتن ایمیل ملی باید یه روز وقتتان را بگذارید و بروید باجه پستی ( مثل ثبت نام کنکور، دانشگاه یا هر چیز دیگر) . خب آخر بنده‌های خدا از بفهمند شما همان هستید که می‌گویید و ایمیل‌های شما را به شما بفرستند؟ حالا این سرویس الکترونیکی است و اساس سرویس‌های الکترونیکی بر حذف مراجعه حضوری است به وزارت ارتباطات و شرکت پست ربطی ندارد.البته وقتی شرکت پست تصمیم به دادن ایمیل بگیرد انتظاری بیشتر از این هم نیست حالا باز شانس آوردین مثلا شرکت نفت ایمیل ملی را نمی‌دهد وگرنه باید مثلا با کارت سوخت به نزدیک ترین پمپ بنزین مراجعه می‌کردین.

دوم
ایمیل ملی پولی است. لطفا چانه نزنید حتی شما کاربر عزیز. ۵۰ مگابایت هم فضا می‌دهند خیرش را ببینید. بله ما هم می‌دانیم گوگل و یاهو و اپل ۱۰ گیگابایت را رایگان می‌دهند اما آن ایمیل‌های نا امن کجا و ایمیل امن ملی کجا.
اشتباه می‌کنید اگر فکر کنید ۵۰ مگابایت کم است بعد اینکه ۱۰ هزارتومن که دیگه پولی نیست الان با ۱۰ هزارتومن یه کیلو خیار به شما می‌دهند؟

سوم
اطلاعات شخصی شما واقعا به درد برادران شرکت پست نمی‌خورد صرفا شغل شما برای خالی نبودن عریضه سوال شده .

چهارم
مدرک تحصیلی بسیار مهم است . شاید در آینده خواستند مثلا بدانند تعداد دکترهای دارای ایمیل ملی چند نفر است. از کجا بفهمند؟ بین تک تک دم خونه بشمرند؟ یا بخواهند مثلا ایمیل های ملی زیر دیپلم را حذف کنند از کجا بفهمند. پس مدرک تحصیلی برای ایمیل ملی بسیار لازم است البته فعلا مدارک دانشگاه‌های غیر معتبر هم پذیرفته می‌شود.

پنجم
گرفتن آدرس محل کار و شماره محل کار و همچنین آدرس منزل و شماره تلفن منزل حکمتی دارد. همینجوری که اطلاعات نمی‌گیرند. مثلا اگر از ایمیل ملی تماس گرفتند چگونه شما را پیدا کنند؟ اگر منزل نبودید زنگ می زنن محل کار اگر محل کار اشغال بود زنگ می زنند تلفن موبایل اگر تلفن موبایل در دسترس نبود هم تمهیداتی اندیشیده شده که یک شماره ضروری هم وارد کنید که در مواقع بسیار ضرروری از آن برای تماس استفاده می‌کنند. راستش ما هم فکر کردیم اگر واقعا کاری دارند چرا ایمیل نمی زنند به این نتیجه رسیدیم که خب ممکن است همیشه ایمیل در دسترس نباشد. پس تمام تلفن‌ها را بنویسید لازم می‌شه یه روزی.

ششم
بله ما هم میدانیم شرکت پست کد پستی همه را به آدرسشان وصل کرده و آنها را دارد. در واقع کد پستی همان آدرس است ولی خب حالا شما در این فرم هم کد پستی را بنویسید هم آدرس را . دلیل؟ خب دیتابیس‌های این دو به هم وصل نشده ، ساده که نیست بعد برای پروژه ای در ابعاد ملی واقعا کار پیچیده ای است ولی برای یه کاربر کاری نداره که. حالا برای شما چه فرقی میکنه دو خط اضافه تر بنویسی چیزی ازتون کم نمی شه.

هفتم
در بخشی از ایمیل ملی از شما خواسته شده علاقهمندی های خود را بگویید. علاقه مندی شما را برای چه می‌خواهند؟ ببینید خب شاید شاید ایمیل شما را خدای نکرده به شرکتهای تبلیغاتی بدهند. مثلا زبانم لال شبیه کاری که شرکت پست با تلفن‌های موبایل کرد و اطلاعات کد پستی را به بعضی از این شرکتها فروخت. حالا هم شاید خدای نکرده دوباره برای ایمیل ملی هم این اتفاق افتاد. حادثه است دیگر خبر نمی‌کند. خب آن بنده‌های خدا شرکتهای تبلیغاتی از کجا بدانند شما چه علاقه‌ای دارید؟ اگر تبلیغات مورد علاقه‌تان را دریافت کنید بهتر است یا تبلیغات غیر مورد علاقه ؟ پس بهتر است الان خودتان بگویید. در اینجا شرکت پست چند گزینه را گذاشته که شما به راحتی می توانید علاقه مندی های خود را بگویید. ورزشی، سیاسی، اجتماعی، علمی، سینمایی و هنری. سینمایی با هنری را اشتباه نگیرید. سینمایی یعنی سینما،‌هنر یعنی هنر.

هشتم
یک گزینه هم هست که نوشته آیا مایل به دریافت پیامهای تبلیغاتی هستید؟ واقعا از این صادقانه تر ایمیلی در دنیا سراغ دارید؟ سرویس ایمیل به شما می‌فروشند و رک و راست به شما می‌گویند که برای جنس فروخته شده هم تبلیغ می‌گیرند. خب بنده‌های خدا خرج دارند شما نشستی تو خونه داری ایمیل می زنی فرت فرت فکر میکنی کار ساده‌ای است. حالا تیک‌اش را هم فعال کرده‌اند که دیگه شما زحمت فعال کردنش را نگیرید. این بده که بهتون کمک میکنن؟

نهم
ملی کردن ایمیل واقعا کار ساده‌ای نبود. اگر شما فکر میکنید کار ساده‌ای است بروید یک سرویس ایمیل درست کنید شرکت پست از شما می‌خرد. ( با تعرفه تبلیغات هشتاد بیست )

دهم
هموطن، ایمیل ملی ، افتخار ملی ( شعار تبلیغاتی)
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15742 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/04/19 تعداد مشاهده: 2133
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

Davood 1392/04/20 13:31
این آقایان اگر فکر کردن که ملت پول مفت دارن که بهشون بدن که باید بهشون گفت التماس دعا
کاش میفهمیدن که ...
متاسفانه نمیفهمن!!!
بنده 1392/04/20 02:23
مطلب عالی بود، یه دل سیر... مرسی!
salar 1392/04/20 00:53
سلام این میل به درد سایتهایی که با اینترانت میل میفرستن میخوره؟
نوید 1392/04/19 21:22
آقا این سایتش کلنگه که !!! همش timed out میده !lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
یه بنده خدا ! 1392/04/19 21:01
اطلاعات دست یه هکر خارجی بیفته بهتره تا یه هکر داخلی !lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مهدی 1392/04/19 19:54
به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
دوست ناشناس عزیز
لطفا اگر انتقاد می‌کنید از چیزی که برای شما ساخته‌اند, لطفا منطقی و منصفانه انتقاد کنید
چیزهایی که می‌گویید شامل هرچیزی می‌شود نه فقط ایمیل ملی
واقعا یک عده دشمن خودشون هستند!
هرچی جمهوری اسلامی بهشون چیزی می‌ده یا می‌سازه باهاش دشمنی می‌کنند!
بعد گله می‌کنند که جمهوری اسلامی چرا به مردم اهمیت نمی‌ده!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1392/04/19 16:33
تا بتونن راحتتر جاسوسی کنن. فک کردن ما خر تشریف داریم.
Ali Mirzmani 1392/04/19 15:21
صد رحمت به یاهو . من و باش که فکر می کردم یاهو بده و باید از جیمیل استفاده کنم نگو بد تر از اون هم هست.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1392/04/19 14:35
زیبا بود و ای کاش لغت "ملی" را هر سازمانی فدای هر کار کم جنبه ای نکند.
سهیل 1392/04/19 11:14
من به ایرانی بودنم افتخار می کنم

هموطن، ایمیل ملی ، افتخار ملی

حیف نمیشه شعارو bold کنم، خودتون با دسته مشت شده بخونین
ناشناس 1392/04/19 10:51
خیلی با مزه بود ما که نفهمیدیم با مراجعه به دفتر پست میخواهیم رزومه کاری پر کنیم یا ایمیل درست کنیم؟؟؟اگه این جوریه واقعا احمقانه است
نا شناس 1392/04/19 09:14
از همه جالب تر اینکه کد بخش SQL کل سایت رو میشه توی آدرس بار تایپ کنی و بهش دسترسی داشته باشی
و ضمنا بدنه سایت Open Source هستش!